Ema Milašauskytė

Dėvimi žaislai

Šio tyrimo objektas – drabužis-žaislas. Jis tiriamas kaip platesnės paskirties drabužis, kuris be įprastos rūbo funkcijos papildomai suteikia žaidimo,  eksperimentavimo ir kūrybiškumo patirtį. Darbe keliamas probleminis klausimas – kaip žaidimas praplėstų tiek turimų, tiek dizainerio kuriamų drabužių dėvėjimo ciklą? Kad kuriamas dėvėjimo žaidimas skleistųsi per įvairias formas, jis skirstomas į tris lygmenis: transformuojamą madą, modulinius drabužius ir drabužius, kuriuos žmonės jau turi. Visi lygmenys analizuojami siekiant palikti kuo pozityvesnę patirtį vartotojui ir kuo mažesnį neigiamą poveikį aplinkai. Todėl svarbia dalimi laikoma šio darbo gamybos strategija – taikytas „zero waste“ metodas, kurio dėka visas prekinis ženklas palieka 0 % audinio atliekų.

Darbo vadovė prof. doc. Alevtina Ščepanova

  • Pagrindinis prizas
    Komunikacijos dizainas

    Deimantė Sauserytė

    Mobilioji aplikacija: Kauno miesto gidas „Atrask“
    Darbo vadovas: doc. Rita Brakauskaitė
  • Produkto dizainas

    Karolina Turauskaitė

    Universali menstruacijų skausmų malšinimo sistema „Relieve“
    Darbo vadovas: Denis Orlenok
  • Papildomas prizas
    Mados dizainas

    Emilija Jasiulytė

    „Portmantò“. Saugumo jausmo ir nežinomybės dualumas kaip inspiracija kūrėjui
    Darbo vadovas: Jolanta Talaikytė