Ema Milašauskytė

Dėvimi žaislai

Vilniaus dailės akademija
Darbo vadovė prof. doc. Alevtina Ščepanova

Šio tyrimo objektas – drabužis-žaislas. Jis tiriamas kaip platesnės paskirties drabužis, kuris be įprastos rūbo funkcijos papildomai suteikia žaidimo,  eksperimentavimo ir kūrybiškumo patirtį. Darbe keliamas probleminis klausimas – kaip žaidimas praplėstų tiek turimų, tiek dizainerio kuriamų drabužių dėvėjimo ciklą? Kad kuriamas dėvėjimo žaidimas skleistųsi per įvairias formas, jis skirstomas į tris lygmenis: transformuojamą madą, modulinius drabužius ir drabužius, kuriuos žmonės jau turi. Visi lygmenys analizuojami siekiant palikti kuo pozityvesnę patirtį vartotojui ir kuo mažesnį neigiamą poveikį aplinkai. Todėl svarbia dalimi laikoma šio darbo gamybos strategija – taikytas „zero waste“ metodas, kurio dėka visas prekinis ženklas palieka 0 % audinio atliekų.

KITI NUGALĖTOJAI

  • Papildomas prizas
    Komunikacijos dizainas

    Dovydas Puolikas

    Dėmesio lavinimo žaidimas ikimokyklinio amžiaus vaikams
    Darbo vadovė: Lekt. dr. Kristė Kibildytė – Klimienė
    Vilniaus dailės akademija
  • Dizaino tyrimai

    Vilius Dringelis

    Kūrybiškumo tipų analizė. Autentiška dizaino kūryba masinės gamybos kontekste
    Darbo vadovas: Prof. Juozas Brundza
    Vilniaus dailės akademija
  • Papildomas prizas
    Dizaino tyrimai

    Lina Navickaitė

    Lietuviškų medžiagų biblioteka: vietinių išteklių, tautinio tapatumo ir dizainerių kuriamų medžiagų aspektai
    Darbo vadovai: dr. Rasa Janulevičiūtė ir prof. Juozas Brundza
    Vilniaus dailės akademija

Mes naudojame slapukus. Slapukai reikalingi, kad svetainė galėtų tinkamai funkcionuoti. Nuo jų priklauso funkcinis svetainės veikimas ir išvaizda.