Vizualinių priemonių rinkinys, skirtas įgyvendinti įtraukties principą mokyklose
Vilniaus dizaino kolegija
Darbo vadovė Jurgita Juodytė
Šis projektas sprendžia tikslingos vizualinės komunikacijos poreikio Lietuvos mokyklose problemą, ypač skirtos vaikams, turintiems specialiųjų poreikių ar susiduriančių su kalbos barjeru (pavyzdžiui, tautinės mažumos ar karo pabėgėliai). Jį sudaro trijų rūšių bendravimo kortelės, skirtos emocijoms atpažinti ir išreikšti, pamokų veikloms ir laiko ataskaitoms. Visoms priemonėms būdinga bendra stilistinė sistema, aiški spalvų paletė ir Amerikos Brailio instituto sukurtas „Atkinson Hyper Legible“ šriftas, padedantis lengviau skaityti ir žmonėms, turintiems silpną regėjimą. Projektas siūlo papildomų priemonių mokytojams, kad būtų gerinama komunikacija, didinama įtrauktis klasėse ir tobulinamas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, ugdymas.