Justina Gvaizdikaitė

Intelektualus drabužis vartotojiškoje XXI a. kultūroje

Vilniaus dizaino kolegija
Andra Jatautienė

Vartojimas šiandien formuoja identitetą, plečiantis gausos reiškiniui ir simbolinio vartojimo formoms ekonominiame visuomenės gyvenime, poreikis išreikšti savo individualybę atsiranda tarp individų svarbiausių lūkesčių. Nepopuliarinami žiniasklaidos, bet itin reikšmingi tampa taip vadinamieji protingi drabužiai, dar vadinami ateities drabužiais, kurie gaminami pasitelkiant naujausius mokslinius išradimus.

Todėl tyrimui svarbu išsiaiškinti kaip intelektualus individas renkasi ir protingai perka (nejaučiant vartotojiškumo postūmio /nepasiduodant besaikiam vartojimui.), išanalizuoti vartotojiškos kultūros  socialinius bei etinius pagrindus, pateikti intelektualaus drabužio  funkcines, estetines galimybes.

Sukurtuose eksperimentiniuose kolekcijos „CHNG“ modeliuose pasitelkiant dizaino inovacijas bei  integruojant šiuolaikinės mados konceptus, perteikti esmines intelektualaus žmogaus visuomenėje bei intelektualaus drabužio pozicijas.

KITI NUGALĖTOJAI

  • Produkto dizainas

    Edma Sapragonaitė

    Audinių dizaino kolekcija, skirta namų tekstilės gaminiams
    Darbo vadovės: lekt. Severija Inčirauskaitė – Kriaunevičienė, Doc. Rūta Būtėnaitė
    Vilniaus dailės akademija
  • Produkto dizainas

    Karolina Morkūnaitė

    Konceptualus kateris
    Prof. Saulius Jarašius
    Vilniaus dailės akademija
  • Mados dizainas

    Marija Armonaitė

    Eksperimentinė drabužių kolekcija ,,KONFLIKTAS. Konfliktas tarp drabužio ir nuogo kūno“
    Darbo vadovė doc. Renata Maldutienė
    Vilniaus dailės akademija

Mes naudojame slapukus. Slapukai reikalingi, kad svetainė galėtų tinkamai funkcionuoti. Nuo jų priklauso funkcinis svetainės veikimas ir išvaizda.