Justina Gvaizdikaitė

Intelektualus drabužis vartotojiškoje XXI a. kultūroje

Vilniaus dizaino kolegija
Andra Jatautienė

Vartojimas šiandien formuoja identitetą, plečiantis gausos reiškiniui ir simbolinio vartojimo formoms ekonominiame visuomenės gyvenime, poreikis išreikšti savo individualybę atsiranda tarp individų svarbiausių lūkesčių. Nepopuliarinami žiniasklaidos, bet itin reikšmingi tampa taip vadinamieji protingi drabužiai, dar vadinami ateities drabužiais, kurie gaminami pasitelkiant naujausius mokslinius išradimus.

Todėl tyrimui svarbu išsiaiškinti kaip intelektualus individas renkasi ir protingai perka (nejaučiant vartotojiškumo postūmio /nepasiduodant besaikiam vartojimui.), išanalizuoti vartotojiškos kultūros  socialinius bei etinius pagrindus, pateikti intelektualaus drabužio  funkcines, estetines galimybes.

Sukurtuose eksperimentiniuose kolekcijos „CHNG“ modeliuose pasitelkiant dizaino inovacijas bei  integruojant šiuolaikinės mados konceptus, perteikti esmines intelektualaus žmogaus visuomenėje bei intelektualaus drabužio pozicijas.

KITI NUGALĖTOJAI

  • Komunikacijos dizainas

    Austėja Pajarskaitė

    Socialiniai plakatai „Manipuliacija vartotoju“
    Darbo vadovas lekt. Andrejus Repovas
    Vilniaus dailės akademija
  • Papildomas prizas
    Komunikacijos dizainas

    Agnė Žvirblytė

    Tipografiniai sprendimai miesto erdvėse „Kramtyk ką sakai”.
    Darbo vadovas doc. Marius Žalneravičius
    Vilniaus dailės akademija
  • Mados dizainas

    Justina Gvaizdikaitė

    Intelektualus drabužis vartotojiškoje XXI a. kultūroje
    Darbo vadovė Andra Jatautienė
    Vilniaus dizaino kolegija

Mes naudojame slapukus. Slapukai reikalingi, kad svetainė galėtų tinkamai funkcionuoti. Nuo jų priklauso funkcinis svetainės veikimas ir išvaizda.