Karolina Vaikšnytė

Stalo žaidimas Alzheimerio ligos prevencijai

Vilniaus dizaino kolegija
Darbo vadovė Jurgita Juodytė

Aloizas (pavadinimas kilęs iš mokslininko Aloizo Alzheimerio vardo)  – tai prevencinis lavinamasis žaidimas, kuris padeda lavinti motorinius bei mentalinius įgūdžius, sutelkti dėmesį, atitolinti sparčiai progresuojančią ligą. Ši lavinamoji priemonė subalansuota būtent Alzheimerio liga sergantiems žmonėms.

Grafiniai elementai, pakuotė bei žaidimo koncepcija sukurta ištyrus tikslinę auditoriją, jos poreikius bei sugebėjimus. Žaidimas skirtas lengvai ir pažengusiai ligos stadijoms, jį sudaro  teksto, spalvos, formos bei erdvės pažinimo užduotys, kurios turi lengvesnį bei sudėtingesnį lygius.

Žaidime įvesta navigacinė sistema, kurios pagrindiniai elementai mėlyna ir žalia spalvos, pagal jas atskiriamas užduoties sudėtingumas. Kiekvienas žaidėjas gali pasirinkti užduotis pagal savo jėgas ir poreikius. Pasirinkti sudėtingumo lygį padės “laikrodžio testas”.

Išsikeltas pagrindinis tikslas – ligoniams suteikti motyvacijos ir noro lavinti protinę veiklą prevencinėmis priemonėmis. Šiuo metu naudojamos prevencinės priemonės skirtos pradinių klasių mokiniams, o tai yra tarsi trugdis sergantiesiems, kurie nenori atlikti užduočių, skirtų vaikams. Dėl šios priežasties visas dizainas ir užduočių koncepcija pritaikyta vyresnio amžiaus auditorijai.

KITI NUGALĖTOJAI

  • Papildomas prizas
    Produkto dizainas

    Urtė Šmitaitė

    Spider bin
    Vilniaus dailės akademija
  • Produkto dizainas

    Giedrius Žerlauskas

    Komunalinių atliekų surinkimo taškas urbanistinėje aplinkoje
    Lekt. Severija Inčirauskaitė – Kriaunevičienė, Doc. Vytautas Palavinskas
    Vilniaus dailės akademija
  • Produkto dizainas

    Karolina Morkūnaitė

    Konceptualus kateris
    Prof. Saulius Jarašius
    Vilniaus dailės akademija

Mes naudojame slapukus. Slapukai reikalingi, kad svetainė galėtų tinkamai funkcionuoti. Nuo jų priklauso funkcinis svetainės veikimas ir išvaizda.