Vilniaus dailės akademijos dizaino katedros alumnis, jau 18 metų vadovaujantis reklamos agentūrai „All Caps“. Ilgą laiką jis dirbo agentūros kūrybos vadovu ir padėjo klientams vystyti lyderiaujančius prekės ženklus. Dizainą, šiandienos kontekste, Nerijus regi kaip vieną iš svarbių strateginių įrankių, padedančių siekti kur kas platesnių tikslų. Jis išskiria ir kūrybiškumo svarbą bei kviečia į jį pažvelgti atsiribojus nuo siauro estetinio požiūrio: „Po kūrybiškumu galime įžvelgti pastangas dominuoti ir įsitvirtinti naudojantis gudrumu, įžvalgumu, patirtimi, empatija, drąsa, ryžtingumu, disciplina, analize, išradingumu ir dar daug kuo, kas padeda matomu“.
Mes naudojame slapukus. Paspaudę „Sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.SutinkuSlapukų politika